Regulamin
VII SALEZJAŃSKI OGÓLNOPOLSKI FESTIWAL TEATRALNY SOFFT 2013
SZCZECIN, 02.08.-05.08.2013 r.
R E G U L A M I N
Organizatorzy:
- Teatr Abanoia
- Centrum Kultury Manuartefaktura
- Fundacja Forum GRYF
Warunki uczestnictwa:
- Do części konkursowej mogą być zgłaszane amatorskie zespoły teatralne, których członkowie ukończyli 15 lat.
- Organizatorzy nie narzucają tematu przewodniego prezentowanego przedstawienia. Nie ma ograniczeń dotyczących formy spektaklu.
- Czas prezentacji nie może przekroczyć 45 minut, a czas przygotowania do spektaklu (ustawienie dekoracji, świateł itp.) nie może przekroczyć 20 minut. Ograniczenia czasowe będą ściśle przestrzegane, a wydłużenie czasu prezentacji lub przygotowania jest dopuszczalne tylko w wyjątkowych sytuacjach po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorami. Dopuszcza się możliwość dyskwalifikacji zespołu przekraczającego określone w Regulaminie ograniczenia czasowe.
- Organizatorzy zakwalifikują zespoły do części konkursowej Festiwalu na podstawie przesłanych kart uczestnictwa i nagrania spektaklu w formacie dvd. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zapraszania zespołów poza systemem kwalifikacyjnym.
- Zgłoszenia oraz materiały promocyjne zespołów należy nadsyłać do dnia 10 czerwca 2013 r. na adres: Konrad Pachciarek, ul. Kaliny 9/3, 71-118 Szczecin. Materiały promocyjne można również przesyłać na adres e-mail: abanoia@autograf.pl. Organizatorzy nie zwracają nadesłanych materiałów. Przyjmowane będą wyłącznie kompletne zgłoszenia zawierające:
- wypełnioną i podpisaną przez instruktora lub opiekuna kartę uczestnictwa,
- nagranie spektaklu w formacie dvd,
- szkic planu przestrzeni gry (wymiary przestrzeni, usytuowanie publiczności, warunki techniczne).
- O kwalifikacji do części konkursowej Festiwalu zespoły zostaną poinformowane do 25 czerwca 2013 r.
- Wpisowe za udział w Festiwalu wynosi 100 zł od osoby. W ramach wpisowego organizatorzy zapewniają noclegi w Collegium Salesianum przy ul. Św. Jana Bosko 1 w Szczecinie (02/03, 03/04, 04/05 sierpnia 2013; należy zabrać ze sobą karimaty i śpiwory) oraz wyżywienie w czasie trwania Festiwalu (od kolacji w piątek 02 sierpnia do obiadu w poniedziałek 05 sierpnia 2013 r.). Wpisowe uprawnia do wzięcia udziału w warsztatach, a także do wstępu na wszystkie spektakle festiwalowe oraz imprezy towarzyszące. Organizatorzy nie zwracają kosztów podróży.
- Wpłaty wpisowego za udział w Festiwalu należy dokonać najpóźniej do dnia 10 lipca 2013 r. na rachunek bankowy: Fundacja Forum GRYF, nr rachunku: 95 1060 0076 0000 3300 0069 8025 (w tytule wpłaty proszę wpisać nazwę Teatru, adres z kodem pocztowym oraz "SOFFT 2013"). Dane do rachunku po dokonaniu wpłaty proszę przesłać na e-mail: halikarnas@op.pl.
- Zespoły biorące udział w części konkursowej Festiwalu muszą zgłosić się w biurze Festiwalu i odebrać akredytację w piątek 02 sierpnia 2013 r. do godz. 14.00.
- Kolejność występów ustalają Organizatorzy. W uzasadnionych przypadkach możliwe jest indywidualne ustalenie dnia i godziny przedstawienia konkursowego.
- Organizatorzy powołają jury, które dokona analizy i oceny spektakli konkursowych. W trakcie trwania Festiwalu możliwe są konsultacje z jurorami.
- Uczestnicy Festiwalu wezmą udział w paradzie będącej kulminacyjnym wydarzeniem Finału Regat Tall Ships Races 2013 (niedziela 4 sierpnia 2013 r.). Wspólne działania o charakterze performatywnym zostaną przygotowane na warsztatach, które odbędą się podczas Festiwalu. Nieuczestniczenie przez zakwalifikowany do części konkursowej zespół w całym Festiwalu, a w szczególności odstąpienie od czynnego udziału w paradzie, stanowi dla Organizatorów podstawę do dyskwalifikacji tego zespołu.
- O sposobie przygotowania się do warsztatów oraz do udziału w paradzie, Organizatorzy poinformują zakwalifikowane do części konkursowej zespoły, najpóźniej do 30 czerwca 2013 r.
- Organizatorzy przewidują nagrody dla najlepszych zespołów i inne nagrody według uznania jury. Wszystkie zespoły otrzymają dyplom uczestnictwa w Festiwalu.
- W sali widowiskowej Organizatorzy zapewniają nagłośnienie, oświetlenie i obsługę techniczną. Nie zapewnia się elementów scenograficznych.
- Uczestnicy Festiwalu udzielają nieodpłatnie praw do rejestracji telewizyjnej i radiowej oraz do publikacji i prezentacji spektakli, a także dają zgodę na bezpłatne zamieszczenie w prasie i publikacjach festiwalowych materiałów informacyjnych.
- Interpretacja regulaminu należy wyłącznie do organizatorów Festiwalu.
- Ważnym wydarzeniem w czasie Festiwalu jest Msza święta w intencji aktorów, twórców sztuki i animatorów kultury, która będzie celebrowana w niedzielę o godzinie 12.00 w kaplicy p.w. Św. Jana Bosko przy ul. Witkiewicza 64. Na tą niedzielną Eucharystię serdecznie zapraszamy wszystkich uczestników Festiwalu.
- Szczegółowych informacji udziela dyrektor VII SOFFT 2013 Konrad Pachciarek, tel. 601 868 316 po godz. 16.00, e-mail: halikarnas@op.pl, abanoia@autograf.pl; www.sofft.eu, www.abanoia.tast.pl.